Receptionist(e) gezocht

Voor onze vestiging in Hilversum zijn we op zoek naar een enthousiaste en dienstverlenende receptionist(e) met administratieve vaardigheden.

Wij zijn specialisten op het gebied van financieel advies en ontvangen onze klanten op kantoor. Service en gastvrijheid zit in ons dna. We hebben een klein, hecht en informeel team op een prachtige plek middenin Hilversum. Ons kantoor is goed te bereiken per auto of met het openbaar vervoer.

Wat ga je doen?

Je bent het visitekaartje van ons kantoor en verantwoordelijk voor de eerste indruk van onze klanten. Je ontvangt onze klanten gastvrij en neemt de telefoon aan. Daarnaast ondersteun je je collega’s op kantoor met diverse administratieve werkzaamheden.

Wie ben je?

  • Je bent representatief, dienstverlenend en klantvriendelijk;
  • Je bent fulltime beschikbaar per 1 januari, het liefst eerder;
  • Onze klanten zijn jouw gasten en gastvrijheid zit in jouw dna;
  • Je hebt een prettige telefoonstem;
  • Je hebt mbo werk- en denkniveau;
  • Je hebt een goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal;
  • Je hebt goede kennis van Microsoft Office;
  • Je houdt van afwisselende werkzaamheden en je kan snel schakelen tussen verschillende taken en bent stressbestendig;
  • Je bent nauwkeurig en je kan goed zelfstandig werken;
  • Je bent organisatorisch sterk;
  • Je bent energiek en gemotiveerd en durft zelf ideeën te opperen en initiatief te nemen.

Wat mag je verwachten?

  • Een leuke baan voor 40 uur per week in een klein en hecht team;
  • Een gedegen inwerkperiode en goede begeleiding;
  • Een uitstekende werksfeer en fijne collega’s;
  • Een passend salaris.

Interesse?

Word jij het nieuwe gezicht van A en S Financieel Adviseurs? Stuur je cv met motivatie naar Evan Aalten via e.aalten@asfa.nl. Of neem contact op als je vragen hebt via 035-7503088 of per e-mail via e.aalten@asfa.nl.